Nieuws / Acties

NIEUWS / ACTIES

Nieuws / Acties

Hier vindt u regelmatig nieuws en acties van ons bedrijf.

De wasboxen zijn vanaf nu weer geopend!

De wasboxen waren gesloten i.v.m. onderhoud en vernieuwing. Deze zijn nu weer open! In beide wasboxen hebben we een nieuwe vloer gelegd. Ook zijn wij overgestapt naar andere shampoos, de Shampoos zijn afgesteld op de goede verhoudingen water en shampoo, zodat u uw auto weer lekker in het sop kan zetten. 


Sinds 1 oktober 2022 zijn wij aangesloten bij garageformule Autovakmeester.

WAAROM?

Door ons aan te sluiten bij Autovakmeester, zijn wij klaar voor de toekomst. Het sluit naadloos aan op onze visie: het bieden van betrouwbare service en kwaliteit, transparant en met persoonlijk contact hoog in het vaandel. Doordat wij gebruik kunnen maken van inkoopvoordeel, technische ondersteuning, trainingen, landelijke campagnes en marketingondersteuning kunnen wij blijven doen wat wij nu ook al doen: kwaliteit bieden voor een goed tarief!

VOORDELEN


- 36 maanden garantie voor consumenten

- Mogelijkheid aanbieden van Europese pechhulp 

- Technische ondersteuning voor onze monteurs (Tech360)

- Aanbieden kenteken loket

- marketing ondersteuning 

OPLOSSINGEN

Uw tevredenheid komt bij ons op de eerste plaats. Wij doen alles wat nodig is om de beste oplossing te vinden, en u te helpen.

TEAM

Auto Care Lith heeft een uiteenlopend team met verschillende specialiteiten. Monteurs met veel kennis die graag willen blijven leren.

SAMENWERKING

Sinds 04 oktober 2022 zijn we aangesloten bij de BOVAG vereniging!

01

IJzer sterk merk

Met de samenwerking met de BOVAG hopen we meer consumenten binnen te halen. Door de vertrouwde BOVAG Keurmerk hebben ze meer zekerheid kwaliteit , garantie en klachten afhandeling.

02

Behartigen van belangen

BOVAG strijdt voor eerlijke en evenwichtige contracten en voorwaarden. Hierdoor kunnen de aangesloten leden nog beter ondernemen.

03

Inzicht door kennisdelen

In een snel veranderende markt is kennis essentieel om de juiste keuzes te kunnen maken. Alle BOVAG-leden samen vormen een groot, landelijk netwerk om mee te sparren en ervaringen uit te wisselen.

04

Advies en ondersteuning 

BOVAG-leden hebben een voorsprong in de markt omdat zij beschikken over informatie en kennis. Bijvoorbeeld bij onderwerpen als bedrijfsvoering, vastgoed, bedrijfsopvolging, werkgeverszaken en verkoop en onderhoud. 


Nieuwe ontvangstruimte

Begin 2020 was het dan zover, onze vernieuwde ontvangstruimte. Door deze verbouwing is het een stuk ruimtelijker geworden. Met de grote balie in het midden waar wij lekker aan kunnen werken, een wachtruimte met koffiehoek en wifi-netwerk. Zo kunt u rustig wachten terwijl wij uw auto nakijken of apk- keuren.
Dankzij de vele ramen biedt de werkplaats veel openheid. En is er een plaats gerealiseerd voor een persoonlijk gesprek voor bij de verkoop van een auto of technisch advies. Natuurlijk kunt ook onze hobby bewonderen; de diverse modelauto's in de verschillende vitrinekasten zijn zeker het bekijken waard.

Share by: